Dagelijks komt u in aanraking met het consumentenrecht.
De dagelijkse boodschappen leiden echter zelden tot een juridische procedure. Het wordt anders als het gaat om meer waardevolle zaken: U koopt een nieuwe auto en die blijkt bij koud weer opeens niet meer te starten. De nieuwe keuken valt na een half jaar uit elkaar. Maar ook: de door u betaalde verzekering blijkt niet uit te keren terwijl uw tussenpersoon u bij het afsluiten van de verzekering wel dekking heeft beloofd.
Als u uw klachten zelf meldt bij de andere partij dan geeft deze niet thuis of komt met halfslachtige oplossingen.
Als U niet tevreden bent over een geleverd product of dienst dan kunnen wij u informeren over uw rechten. We begeleiden u met als doel om zo efficiënt mogelijk uw recht te halen. Vaak betekent dit eerst het proberen om via een minnelijk traject een oplossing te zoeken: als dat echter niets oplevert dan adviseren we u eerlijk over de kansen en risico’s. Een intensieve gerechtelijke procedure gaan we, als dat verantwoord is, nooit uit de weg.